Otevírací doba Po – Čt 11:00-21:00, Pá – So 11:00-23:00, Ne 11:00 – 20:00 

O vaše firemní akce se postaráme od A do Z. Kompletně zajistíme váš teambuilding, prezentaci výrobků, oslavu k výročí založení firmy či běžné školení pro vaše zaměstnance či partnery.
K dispozici máme salónek (individuálně i s možností rozšíření i do prostoru restaurace).

Místnost s denním světlem a výhledem do zahrady se nachází v přízemí hotelu.
Je vybavena dataprojektorem, audio technikou, flipchartem a disponuje kvalitním internetovým připojením. Možnosti uspořádání je hned několik: divadelní, třída do U, I či T, přičemž v divadelním uspořádání se vejde do salonku až 50 osob.

V letních měsících lze uspořádat vaší akci i pod širým nebem. Kapacita venkovní akce je až 150 osob.
Do salónku vám naše kuchyně připraví domácí občerstvení z naší nabídky nebo individuálně dle vašich požadavků. Nápojový bufet je k dispozici po celou dobu trvání akce.

Firemní akce | školení | stoly zasedání | Harmony Javorník
"I" - 24 os.
Zasedání - 28 os.
"T" - 25 os.
Ženeva - 28 os.
Škola - 20 os.
Bankety, oslavy - 40 os.
Divadlo - 50 os.

od 2 000 Kč/den

1 500 Kč/půl dne 

Pošlete nám poptávku

    * Tyto údaje jsou povinné

    Koodrinátor akcí

    Hana Hanzlíková

    E: office@harmonyjavornik.cz

    T: +420 602 562 480

    Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

    Firemní akce harmonogram dozazník
    Firemní akce harmonogram dozazník

    Organizace

    Datum akce